Showing posts with label LOvE. Show all posts
Showing posts with label LOvE. Show all posts

Saturday, July 16, 2011

unexpected day

assalammualaikum and good evening everyone.

nice to be here again..

hari ny 16th JUly 2011.. a happy day for NUR FATIHAH AZIZ.

a lot of happiness happened. sepatutnya minggu ny aq balik kg..*bajet jauh ja kg tuh..
disebabkan PGPI IPG ny nak wat sukaneka..aq pon stay la.. mula2 dapat tahu sukaneka ny wajib untuk PPISMP students, memang berapi la juga kepala..tapi x pala.. what done is done.

so,untuk tidak memboringkan diri ini, aq pon participated la dalam sukan ny.. which is tiup tepung @ white treasurer.
 bertungkus lumus aq tiup tepung tuh..suprisingly,my team won.. haha..

i'm proud of myself*tetiba

then,after that i went back to my room and slept for a little while before i received a phone call from AYU!!.
so damn happy to meet her and Aimi. laughing is always the best cure when u're bored.
can't stop laughing when we always together.

ayu n aimi.. thanks for coming,, i really appreciate it.. u guys are always the best. (:

after laughing, i went to eat with MIRA at Mu cafe.. we talked a lot today after a few days without a word.

suddenly, i bumped into maisarah,ieka,keyn n anis.. it's quite a long time we did no see each other.. today is maisarah's birthday,, HAPPY BIRTHDAY mye.. i hope all ur dreams come true.

we celebrated it together. sweet memory that i shall never forget it. they've change a lot.. well, season changes, people changes too.

i'm so happy today.. walaupon mnggu ny x dpt ikot my mum pergi rumah my sis..it's okay.
today experienced worth. pengalaman yg x kan dilupakan.


GUYS, thanks for being such a good friends, thanks for being a part of me.. I LOVE U!! u guys roCK

thanks..
till next time.. xoxo

Tuesday, April 26, 2011

cinta tikar sejadah

Assalammualaikum n good morning everyone,

wah,,nice to meet again..

I slept late last night. I think around 2 a.m. dapat peluang tengok cita CINTA TIKAR SEJADAH..bersama2 rumateku..

best sangat2 cita tu.. romantik,islamic, dan best la. tapi satu ja yg x best, ada plak cucu ustaz bole pegang2 tangan depan ustaz dengan bukan muhrimnya..lagi satu, boleh pulak naik moto sama2 p jalan2.. memang "ISLAMIC" la kan.. haish, cita sekarang ny pon..macam2 la.. sweet tu sweet dah tapi sayang x jaga betoi2 jalan cita tuh..

kisah cinta antara cikgu siti dan budak France, Hazry..hurmmm..i LOVE it..



walaopon cita tu dah lama da owang tgok, but at least aq tgok jugak akhirnya..ye la nak wat cmna..daripada dok ikut satu episod per satu episod,lebih baik tgok sekaligus walaupun lambat..

apa2 pun cita ny tetap x leh nak lawan cita Nur Kasih.. yg 2 lagi best..x sabar nk tunggu Nur Kasih the movie plop..hehe..

everyone has its own love story.. maybe we just have to wait and wait..

so mood sekarang ialah berbunga2.. hehe..

see ya!.